Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2017 14:51 - Представянето
Автор: neshtolichno Категория: Лични дневници   
Прочетен: 404 Коментари: 3 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Здравейте! Леле да се представиш пред непознати е по-трудно отколкото мислех. Добре,аз съм момиче на 18 почти 19 години от Пловдив.Попринцип винаги съм обичала да пиша и сега за пръв път се осмелявам да го направя в интернет.  Това стига за сега мисля.
Сигурно много от вас ще попитат защо прая този блог. Не очаквам голяма публика,нито много посетители и хиляди коментари,просто като всеки друг човек исках своето място, където да бъда себе си и да споделям това-онова, което ми минава през главата.Отдавна планирам да пиша за това,за себе си,за моя живот,колкото и егоистично да звучи.Искам да споделя много неща,които за жалост или не,не съм споделяла с най-близките си хора и реших,че ще е по-лесно с непознати.
Сега съм 12 клас и това беше важна година за мен -още е. Но не само той се оказа такъв.Самото ми влизане в гимназията преди 5 години, боже колко много време е минало,преобърна целия ми свят. Казват,че това са най-хубавите години,че се помнят винаги и че намираш най-добрите си прители там,но никой не те предупреждава и за лошите неща.За болката и разочарованието,за внезапното порастване, което те очаква,за загубите на приятели и любими хора,за това че нищо няма да е същото.Няма да започвам историята още от сега,има време.Исках просто да ви се представя и да ви кажа здравейте!Надявам се тук да намеря приятели с които да споделяме и да си помагаме с всички неволи,които животът предлага.Ще се видим скоро!



Гласувай:
2



Следващ постинг

1. redabyss - Леле!
23.05.2017 15:12
Ставай и веднага се махай от Блог бг.Ние сме лиземерни,нафукани нищожества. :))))) Тук сме от идиот нагоре.Ходи си във ФБ. :)))))
Съвсем съм доброжелателна. :))
цитирай
2. neshtolichno - Всеки има право на мнение, няма п...
23.05.2017 15:19
Всеки има право на мнение,няма проблем :)
цитирай
3. nalia - Здравей и добре дошла, Йоана!
23.05.2017 18:25
Боже, колко време е минало, откакто аз завърших гимназия:)
Само не си мисли, че ученето е свършило, продължава и след следването:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: neshtolichno
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3803
Постинги: 2
Коментари: 3
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031